14 Mart 2010 Pazar

Ünlülerin makyözü Simay Muratoğlu




Yani kim olursa olsun ister boksör ister bankacı ister esnaf tüm kadınlar için çok hayati mevzulardan biri saçları ve makyajıdır. Bursa'daki kadınlar artık diğerlerinden daha şanslı bu konuda çünkü ünlülerin makyözü Simay Muratoğlu artık Bursa'da. Küçük şirin bi salonu var kapıdan içeri girer girmez inanılmaz bir enerji ve sıcaklık sarmalıyor sizi ardından o şirin ve güzel kadın ikramlara boğuyor sizi. Kurabiyeler çaylar ve tatlı sohbeti. Tabi ki bundan ibaret değil inanılmaz profesyonel bir kadın aldığı kaşlar yüzünüz için kesinlikle olması gereken neyse odur. Resim yapar gibi yapar makyajı bir sanatkar bir ressam edasıyla. Saçlarınızı korkusuzca teslim edebilirsiniz onlara. Şahaneler yaratırlar o koltukta. Mutsuz kalkan varsa lütfen yazsın çünkü bunun olabileceğine inanmıyorum. Öyle güzel balyajlar yapıyolar ki doğallığı tartışma konusu bile yapılamaz. Elbetteki bir ticari işleme ama para kaygısı gütmeden yaparlar işlerini severek yaparar ve yaptıkları işe yansır bu durum. Elimde bi kaç fotoğraf var onları paylaştım ama daha niceleri sitesinde yer almakta mutlaka bakın derim...

Ben nerden mi biliyorum bunları? Öğrenciliğimde bir dönem yanlarında yarı zamanlı olarak çalıştım reklam için değil gerçekten hakettikleri için yazıyorum bunları. İşini iyi yapan bu insanlara inanılmaz saygı duyuyor ve cidden çok seviyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum herkese :))))

İncelemek isteyenler burdan simay hanım hakkında bilgide alabilirler. http://www.simaymuratoglu.com/
ahanda bu da adresleri
CUMHURİYET MAH. ATAEVLER GAZİ CADDESİ AYIŞIĞI ST. C BLOK NO:9 NİLÜFER BURSA
453 59 19

Hiç yorum yok:

İNTERNETTEN PARA KAZANIN

Paratikla.com - Internette Gezinirken Para Kazanın